English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: چهارشنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٢

          

مسئول دفتر ریاست و روابط عمومی بیمارستان مهر تکاب

 

نام و نام خانوادگی: محمدرضا سمائی

___________________________________________________________________________________________________________

شرح وظایف:

1- برنامه ریزی و کاربرد شیوه ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف، سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های بيمارستان  به رسانه ها و جامعه

2- ایفای نقش سخنگویی بيمارستان  به منظور برقراری ارتباط با رسانه های ارتباط جمعی جهت اطلاع رسانی به مردم

3- ایجاد و ارتقاء ارتباطات بيمارستان  با سازمانها و نهاد های مختلف در محدوده وظایف محوله

4- نظارت بر اجرای طرح نظام پیشنهادات مردم، کارکنان و مراجعين  به منظور ترغیب آنان به مشارکت هر چه موثرتر در بهبود جریان امور

5- تهيه نشريات تبلبغاتي وبولتن هاي داخلي

6- برنامه ریزی، هدایت و اجرای ملاقاتهای عمومی ، کارکنان و مراجعين بيمارستان  با مسئولین

7- دريافت عرايض و شكايات و ارجاع آن به واحد هاي مربوطه

8- تهیه و تدوین برنامه عمل سالانه روابط عمومی با تعیین اولویت ها و رئوس برنامه و اقدامات

9- ارایه نظرات مشورتی به ریاست بيمارستان  در زمینه چگونگی انعکاس اقدامات و فعالیت های بيمارستان  به رسانه ها و مردم

10- مدیریت و برنامه ریزی سمینارها، همایش ها و مراسم گرامیداشت ایام مختلف و مناسبتهای ویژه

11- ارایه گزارش عملکرد از فعالیت های روابط عمومی بيمارستان  به مقام ما فوق

12- انجام سایر امور محوله از سوی ریاست محترم بيمارستان

13- ارتباطات رسانه ای 

14- تهیه و تدوین اخبار، صدور بیانیه ها، اطلاعیه ها، آگهی ها و تهیه پاسخ لازم در موارد ضروری جهت انعکاس در رسانه های جمعی و مطبوعات

15- برنامه ریزی، تدوین و هماهنگی برنامه های مصاحبه مسئولان بيمارستان با رسانه های گروهی متناسب با اولویتهای بيمارستان و نیاز افکار عمومی

16- نظر سنجی از مخاطبان در خصوص اقدامات و فعالیت های بيمارستان

17- هماهنگی و پیگیری جلسات و برنامه ها و فعالیت های مدیریت

18- ایجاد هماهنگی با رسانه های جمعی بمنظور انجام مصاحبه و شرکت در میزگردها و کنفرانس های خبری مسئولین و مدیران بيمارستان

19- اقدام در راستای تنویر افکار عمومی از طریق اطلاع رسانی ، ارسال جوابیه ، اصلاحیه و تکذیبیه به مطالب مطروحه در رسانه های جمعی .

20- ارائه راهکار مناسب برای اجرا و تقویت ارتباط الکترونیکی و بهره گیری بیشتر از سایت بيمارستان  در زمینه ارتباط و انتقال پیام به مخاطبان .

21- ایجاد هماهنگی های لازم بین سایر بخشها و قسمت های درون سازمانی و برون سازمانی برای استقبال ، پذیرایی و انجام بازدیدهای رسمی و غیررسمی ، جلسات و بدرقه میهمانان داخلی و خارجی بيمارستان

 

22- برنامه ريزي و هماهنگي براي محل اسكان مهمانان داخلي و خارجي . .