English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: چهارشنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٢

          

مسئول رسیدگی به اسناد

نام و نام خانوادگی: منوچهر ویسی 

تحصیلات: کارشناسی ارشد حسابداری

_______________________________________________________________________________________________________

شرح وظایف:

-  مطالعه قوانین، مقررات، آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی .

-  انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات و حساب ماهانه در موعد مقرر و اجرای آنها

-  بررسی لازم در مورد صورت حساب های تنظیم شده و اصلاح موارد مورد نیاز بر حسب مقررات امور مالی .

- آشنایی لازم با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.

-  انجام رسیدگی و نظارت بر کلیه اسناد مالی و پرداخت ها و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط .

-  همکاری در تعیین و تنظیم بودجه بر اساس خط مشی تعیین شده .

- کسب خط مشی و دستور العمل اجرائی و برنامه کلی از مقام مافوق .

-  انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات حساب در موعد مقرر و اجرای آنها .

-  تنظیم و نگهداری دفاتر حسابداری واحد بر حسب برنامه ها و فعالیت ها و مواد هزینه و سایر موارد لازم  .

-  ارائه صورت ریز هزینه و اعلام مانده اعتبارات و مسئول ذیربط .

-  کنترل برنامه نظام نوین مالی و تهیه تراز سالیانه و اعمال سندهای اصلاحی لازم.

-  شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.

-  انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات .