مسئول رسیدگی به اسنادنام و نام خانوادگی: منوچهر ویسیتحصیلات: کارشناسی ارشد حسابداری_______________________________________________________________________________________________________ شرح وظایف:- مطالعه قوانین، مقررات، آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی .- انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات و حساب ماهانه در موعد مقرر و اجرای آنها- بررسی لازم در مورد صورت حساب های تنظیم شده و اصلاح موارد مورد نیاز بر حسب مقررات امور مالی .- آشنایی لازم با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.- انجام رسیدگی و نظارت بر کلیه اسناد مالی و پرداخت ها و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط .- همکاری در تعیین و تنظیم بودجه بر اساس خط مشی تعیین شده .- کسب خط مشی و دستور العمل اجرائی و برنامه کلی از مقام مافوق .- انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات حساب در موعد مقرر و اجرای آنها .- تنظیم و نگهداری دفاتر حسابداری واحد بر حسب برنامه ها و فعالیت ها و مواد هزینه و سایر موارد لازم .- ارائه صورت ریز هزینه و اعلام مانده اعتبارات و مسئول ذیربط .- کنترل برنامه نظام نوین مالی و تهیه تراز سالیانه و اعمال سندهای اصلاحی لازم.- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.- انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات . |