English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: شنبه ٠٥ بهمن ١٣٩٨

معرفی مدیر امور مالی

نام:رحیم

نام خانوادگی: امیری

مدرک تحصیلی:  کارشناسی ارشد مدیریت مالی

شرح وظایف:

1-  مسئولیت اداره امورمالی در حوزه ماموریت با رعایت مقررات مربوطه .

2- نظارت و ایجاد هماهنگی لازم بمنظور اجرای مقررات مالی و نگاهداری و تنظیم حسابها برطبق قانون و ضوابط و مقررات مربوطه و ارسال تراز عملیات.

3- نظارت برحفظ اسناد و دفاتر مالی و اموال دولتی.

4- درخواست تنخواه گردان پرداخت عامل مدیریت امورمالی .

5- پرداخت هزینه ها در حدود اعتبارات تخصیص یافته به ترتیب پس از طی مراحل تشخیص ،تامین اعتبار، تسجیل و حواله در حدود اختیارات تفویض شده.

6- پرداخت پیش پرداخت ها و علی الحساب ها پس از تطبیق با قوانین و مقررات براساس دستورالعمل های مربوطه و مراقبت و واریز بموقع آن.

7- مراقبت و نظارت بر انجام شدن پرداختها از طریق حسابهای بانکی مجاز و یا از طریق دیگری که بموجب قوانین و مقررات مجاز شناخته شده است.

8- اقدام لازم بمنظور وصول وجوه سپرده و واریز آنها به حساب سپرده و انجام اقدامات لازم بمنظور در بموقع آنها به ذینفع.

9- نظارت بروصول وجوه و ایصال درآمدها و مطالبات دستگاه و مالیاتهای تکلیفی و کسورات قانونی دیگر.

10-  کنترل و نظارت لازم بر عملکرد حسابداران تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها و ارائه راهنمائی فنی لازم به آنها .

11-  کنترل صورت مغایرت بانکی و حساب های مرتبط و رفع اختلاف در میان آنها .

12- اقدام بموقع نسبت به واریز تنخواه گردان عامل مدیریت امورمالی وحواله وجوه مصرف نشده درپایان سال مالی به حساب مدیریت مالی دانشگاه .

13- نظارت بر چگونگی وصول درآمد و دریافت آن از بیمه های طرف قرارداد و واریز بموقع درآمد نقدی وصول شده به حسابهای غیرقابل برداشت نزد بانک ها.

14- نظارت برچگونگی ورود و خروج کالا از انبار و انبارگردانی بموقع درآخر سال و نحوه کار انباردارها.

15- نظارت بر کلیه خریدهای کارپردازی و نحوه دریافت و پرداخت تنخواه و علی الحساب های کارپردازی.