English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: شنبه ١٠ آبان ١٣٩٩

معرفی مسئول رسیدگی به اسناد

نام : منوچهر نام خانوادگی : ویسی 

مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد حسابداری

شرح وظابف :

1- مطالعه قوانین، مقررات، آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی .

2-  انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات و حساب ماهانه در موعد مقرر و اجرای آنها

3-  بررسی لازم در مورد صورت حساب های تنظیم شده و اصلاح موارد مورد نیاز بر حسب مقررات امور مالی .

4-   آشنایی لازم با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.

5-  انجام رسیدگی و نظارت بر کلیه اسناد مالی و پرداخت ها و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط .

6-  همکاری در تعیین و تنظیم بودجه بر اساس خط مشی تعیین شده .

7-  کسب خط مشی و دستور العمل اجرائی و برنامه کلی از مقام مافوق .

8 - انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات حساب در موعد مقرر و اجرای آنها .

8- تنظیم و نگهداری دفاتر حسابداری واحد بر حسب برنامه ها و فعالیت ها و مواد هزینه و سایر موارد لازم  .

9- ارائه صورت ریز هزینه و اعلام مانده اعتبارات و مسئول ذیربط .

10 – کنترل برنامه نظام نوین مالی و تهیه تراز سالیانه و اعمال سندهای اصلاحی لازم.

11- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.

12- انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات .